tirsdag den 1. november 2016

Hillary og Watergate til sammenligning

Særrapport fra ældre herre om Hillary og Nixon


Jeg befinder mig i min dejlige andelslejlighed ved Watergate. Det er sent på aftenen. Jeg har de sidste tre dage været hos University of Mississippi — Ole Miss — og dets hjemsted,  Oxford. Nu følger et par observationer:

Mænd og kvinder i Oxford er dog de venligste, mest høflige på denne jord.
Hvis dit barn overvejer college eller højere uddannelse - så besøg Ole Miss.

To: Der var vældigt oprør i 1962 da James Meredith forsøgte af få fjernet skolens opdeling i racer. Tre mænd døde under Mississippi månen. Det er fortid. Ole Miss er åben, imødekommende respekterer alle. Tæt på at være paradis.

Plus: Mississippi er berømt for sine vidunderskønne kvinder, og med rette. Hvor kommer de dog alle fra? Hvorfor er der så mange skønheder ligesom min gudinde hustru, hvis familie stammer fra Deltaet? Hvad er magien bag genetikken? Det er den omvendte horror film. Ingen dæmoner. Kun engle. Og så er der også et forbløffende antal smukke mænd - og gode hunde.

Mens jeg tænker på dette indser jeg, at jeg er den rigeste mand på jorden - jeg har den bedste hustru på jorden. Rar, generøs, enestående, tilgivende, morsom, tålmodig - en ægte helgeninde og smuk som Ingrid Bergman.

Hvorfor har jeg dog været så heldig? Ubegribeligt. Jeg sidder og ser på hendes profil nu da hun sidder ved ved siden af mig, og jeg føler Herrens tilstedeværelse.

Næste: Jeg er overmåde forelsket i min hund. Jeg betragter, hvor skør den moderne verden er. Jeg føler frygten for fremtiden som alle os ældre fornemmer. Jeg er sikker på vi er på vej mod en smertelig tid som nation. Jeg bekymrer mig om Constitution. Jeg bekymrer mig om vore børn og børnebørn. De har allerede fået inddraget deres ytringsfrihed, den er nemlig underlagt Politisk Korrekthed. Men når jeg ser på Julie der sover ved siden af mig, føler hendes pelsede godhed og ved jeg vil klare det hele, og det vil min hustru også, som har Jojo - korthåret schæferhund. Engle.

Tilbage til emnet: Kommentatorer siger at Hillarys skandale er den værste siden Watergate. Passer absolut ikke. Hillarys rod er langt værre end Watergate. Richard Nixon, den største fredsmager i den nationale historie, formodes at have forsøgt på at forhindre retfærdigheden ske - een gang. Ingen dom. Kun beskyldninger. Hillary og hendes venner har faktisk slettet 33000 emails trods retskendelse, smadret computere med hamre, benyttet superværktøjer til at rense hendes harddisk, løjet hele tiden om det over for FBI - og var på mistænkelig vis venner med en masse vidner der så er døde.
Billedresultat for nixon hillary.
Richard Nixon var blot en lille P-bøde krænker sammenlignet med Hillary der er som Al Capone.

Nuvel, jeg kan ikke lave verden om. Jeg kan blot værdsætte de gaver den Almægtige har givet mig. Især min hustru.

http://spectator.org/thinking-about-hillary-at-the-watergate/

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails