mandag den 8. april 2013

Muslimer er ikke lykkelige



Bernie Planck

Læseren B.W. har sendt mig en email der i detaljer gør rede for hvorfor muslimer ikke er lykkelige. Dette er ikke nyt for mig - i en af mine første artikler fra 2006, Find Danish Cartoons here of Mohammed - PBUH, skrev jeg: “Jeg anslår at der 15 millioner muslimer i Europa. Og de har været ulykkelige lige siden Korstogene.”


Photo Credit: Locust blog

Muslimer er ikke lykkelige.

I Gaza.
I Egypten.
I Libyen.
I Marokko.
I Iran.
I Irak.
I Yemen.
I Afghanistan.
I Pakistan.
I Syrien.
I Libanon.

Hvor er de så lykkelige?



Det er de i Australien.
I Canada.
I England.
I Frankrig.
I Italien.
I Tyskland.
I Sverige.
I Danmark.
I Holland.
I USA.


Sådan set er de glade i hvert eneste land der ikke er islamisk og ulykkelige i hvert eneste land der er!


Og hvem giver de skylden?
Ikke Islam......Ikke dem selv..
De giver de lande de er lykkelige i skylden.


Og så ønsker de at forandre de lande de er lykkelige i til at være som de lande de kom fra, hvor de var ulykkelige.


Undskyld mig, men altså.....- hvor spadedumme kan muslimer være?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails