fredag den 28. september 2012

Islams moralske vildskab!

Den moralske vildskab ved Islam

Bernie Planck

Lige et par gode råd til mine læsere. Hvis du ikke har besøgt bloggen dr. Sanity så har du undgået rigtig god læsning. Gårsdagen artikel om Islam og vor regerings forsoningspolitik med denne fallitkultur er i særlig grad fremragende.

Her følger nogle få godbidder, men klik her for det fulde måltid:

Amerikanerne må tilsyneladende ikke, selv i vort formodede frie samfund, have lov til at sige noget ‘væmmeligt’ om Islam, Muhammad eller Allah.

På den anden side er det helt i orden at sige noget væmmeligt om Kristendommen, Jesus og Gud - dette er lovligt bytte.

Amerikanerne har ikke lov til at spørge ind til hvor fredelig Islam er -- selv når horder af dens tilhængere synes at mene at det ikke kun er “OK” at dræbe uskyldige i deres nederdrægtige Guds navn, men at det er nærmest er en moralsk pligt.

Og amerikanerne skal i det mindste ikke længere vente på CAIR eller andre “fredelige” muslimske interessegrupper (fredelig er i anførselstegn fordi sammenstillingen ‘fredelig’ og ‘muslim er i modsætning til hinanden) skal komme med en passende klage hos den passende politisk korrekte organisation i den åh så politisk korrekte Obama administration for -- Vi har en præsident og et Justitsministerium der vil gøre det for dem!
 
Moderate Muslims Rioting
Photo Credit: Mohammed Abu Zaid/AP
...

Sandheden er at “Islamofobi” slet ikke er en fobi - det er fuldstændig fornuftsbegrundet frygt for en sindssyg og ufornuftig bevægelse der truer med at opsluge verden. At være bange for “fredens religion” efter de utallige voldshandlinger, terroren og depraviteten der begås i deres Guds navn over hele kloden er ikke et overdrevet svar på dens vildskab; det er slet ikke uforklarligt; og det er helt sikkert slet ikke det mindste ulogisk.

At være bange for hensynsløse moralsk set vilde, der på fanatisk vis tror på Islam mens de hele tiden foragter og begrænser ytringsfriheden og friheden til at tænke; ligesom de spytter på alle kerneværdierne i Vestens Civilisation, det er så langt fra en fobi - det er snarere en helt naturlig reaktion på den sørgelige realitet ved Islam, som den praktiseres i det meste af Mellemøsten og rundt om i verden.

...
Hvis Islam er “under belejring” eller bliver det, så har deres udøvere kun sig selv at takke. Jeg er sikker på at jeg er blandt millioner og atter millioner der ikke skænkede Islam eller Muhammad en tanke før for 11 år siden. Jeg holdt af mit liv som fri for Islam, fri for Muhammad og fri for Allah.

Men nu da de har tvunget mig til at beskæftige sig med dem, så kan jeg se at “lev og lev livet” ikke er en af deres troslærer; snarere er det “underlæg dig eller dø.”

Jeg har ikke til hensigt at føje mig.

De som benægter virkeligheden ved Islams trussel mod frihed og civilisation; eller lader som om den ikke eksisterer er ikke kun tøvende over for at indrømme at bølgen med terror og irrationelt had der fejer over verden i særlig grad kan forbindes med religionen Islam; og altid synes man med det samme at kaste skylden på terrorens ofre og de som er genstand for det vanvittige had som værende de som er ansvarlige for at den eksisterer.

...
Enhver der nu ikke har indset at de fleste muslimer, ved deres egen larmende tavshed, har givet carte blanche til fanatikerne i deres midte, er enten helt og aldeles uden af trit med virkeligheden eller de lever på en anden planet (læs planeten Obama).
...
Lad mig derfor for fuldstændighedens skyld nævne at jeg på det kraftigste forkaster etiketten som værende “Islamofobisk.” Snarere har jeg en sund, fornuftig frygt for en religion der på aggressiv vis søger enten min underkastelse eller min død, og jeg vil kæmpe med ethvert middel til min rådighed for at standse denne spredning af deres giftige ideologi.

En vigtig pointe er nævnt handlende om, at de fleste muslimer har givet carte blanche til fanatikerne. Dette er årsagen til at moderate muslimer er en større trussel mod Vestens civilisation end de islamiske terrorister: Vi søger på aktiv vis at finde og udslette terroristerne, men vi har ingen våben mod moderate muslimer, en pointe jeg kom med i min artikel Writing is also a bomb: The Moderate Muslim Threat: Alt mens moderate muslimer ikke sprænger skolebusser i luften når de føler sig krænkede så kræver de dog at krænkelsen fjernes eller ødelægges.

Det kan vi se i demonstrationerne i den muslimske verden mod en video der forhåner den påståede profet Muhammad. De som kræver at Amerika lægger begrænsning på ytringsfriheden (altså ingen kritik af Islam) er ikke muslimske terrorister, men snarere almindelige, hverdagsagtige muslimer. Muslimer der før de gik bersærk blev kaldt moderate muslimer.

Forestil dig om vi havde flere millioner muslimer i dette land, så ville de være en formidabel vælgergruppe mod ytringsfriheden, udover den kendsgerning at deres samfund er petri skåle for spredning af radikal Islam.

Vi står overfor en kommende Verdenskrig med den islamiske verden. Vi begik en alvorlig fejl ved at tillade immigranter at komme til vort land der sympatiserer med vor fjende.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails