mandag den 23. maj 2011

Naturkatastrofer og Allahs vilje

Muslimer siger de sjoveste ting om naturkatastrofer

Bernie Planck

Hver gang nogen kommer med en gennemført absurd kommentar der får muslimer til at ligne de rene tåber, undersøger jeg lige IP adressen for at sikre mig det er fra et overvejende muslimsk område, og hvis det er muligt ser jeg på tidligere kommentarer fra samme læser for at se om vedkommende virkelig støtter Islam. 

Jeg har ikke brug for hykleriske lokkeduer til at efterlade bemærkninger der får muslimer udstillet som savlende idioter, da det klarer de udmærket selv uden hjælp fra vantro.

Vittigheder fra min artikel Muslim Humor - Muslim Jokes er blevet vist på over 2600 fora og hjemmesider 1 og således trækker denne postering læsere til fra hele verden.

Nu for tiden er den mest kommenterede postering i mit arkiv med flere end 636 kommentarer og flere kommer til. En af de kommentarer er følgende fra en læser fra Malaysia der kalder sig 'sima brødrene:'


Tænker i egentlig alle i kristne ...bruger i hjernen...om det der skete med Bali Tsunamien i fortiden...hvorfor alle kirker blev udslettet, og hvorfor blot en moske stod tilbage midt i den by...HVORFOR????? Tænk Jer om....hvad er den største magt der kan bevare den moske og de vand der rundt om den ...brug hjernen medmindre i har en.

[Før vi fortsætter da lad mig sige at jeg opmuntrer besøgende der ikke er så gode til engelsk om at komme med kommentarer, så derfor venligst ikke kritiser ikke hans grammatik eller stavning, men lad os holde os til emnet - Allahs mirakler).


A mosque stood with a few other structures amid the rubble of collapsed buildings in the town of Golcuk, 60 miles east of Instanbul
En moske blev stående blandt masser af ruiner i byen Golcuk, 100 km fra Istanbul Photo Credit: Associated Press/Enric Marti
Fra New York Times, August 20, 1999

Jeg svarede ved at bemærke, at flertallet de som blev dræbt i tsunamien var muslimer, og hvorfor skulle Gud dog gøre det, hvis det ikke var også at slippe af med mange muslimer?

Standardsvaret fra muslimer på det er at de "kun var muslimer af navn," ikke ægte muslimer. Hvilket også er standardsvaret på det sprøgsmål der lyder hvorfor 99% af alle terrorister i verden er muslimer -- de er ikke ægte muslimer. Det er jo nydeligt: Hvis Allah lader slemme ting ske mod muslimer, så kunne de ikke have været ægte muslimer; hvis muslimer gør slemme ting, så kan de ikke have været ægte muslimer. Er der mon et mere selvbedragende folk på denne planet?

Som en hovedregel er meget store moskeer bygget bedre og solidt og af langt dyrere materialer, end de hytter og læskure der er rundt om dem, så nogle moskeer modstår virkelig naturkatastrofer bedre. På fotoet ser vi en moske der kom igennem et frygteligt jordskælv i Tyrkiet i 1999. Muslimske hjemmesider har samlet billeder som disse og påstår det er Allahs mirakler. 

Lad mig derfor spørge dig "sima brødrene," blev de følgende moskeer ødelagt ved jordskælv, stormfloder og mudderskred fordi de kun var moskeer af navn, ikke var "ægte" moskeer?

A Muslim offers prayers at a Fathur Rahman mosque, destroyed by an earthquake in Solok, Sumatra, Indonesia 2007.
En muslim kalder til bøn ved Fathur Rahman moskeen, ødelagt af et jordskælv på Solok, Indonesien, 2007.



Residents gather outside a mosque damaged by a powerful earthquake at Cisaat village, West Java September 2, 2009.
Indbyggere forsamlet udenfor en moske beskadiget ved et kraftigt jordskælv ved Cisaat landsbyen, Vest Java September 2, 2009.



Balakot Mosque in Pakistan was completely destroyed in 2006 Earthquake
Balakot Moskeen i Pakistan fuldstændig ødelagt i 2006 jordskælvet



Pakistani men pray during friday prayer at the Jama Haman Wali mosque which was destroyed by the earthquake in Muzaffarabad, Pakistan controlled Kashmir on 28 Oct 2005.
Pakistanske mænd beder under fredagsbønnen ved Jama Haman Wali moskeen der blev ødelagt at et jordskælv i Muzaffarabad, pakistansk kontrollerede Kashmir den 28 Oktober 2005.

Flere fotos af ødelagte moskeer gennem naturkatastrofer findes her: Is Allah a Terrorist Too?

Muslimer siger dog de morsommeste ting -- dette er anden del i min serie  Muslims Are Funny.

Note

(1): En metode til at kontrollere om andre udgiver mine artikler er at benytte en frase der er helt unik for min artikel. For eksempel før denne postering blev udgivet googlede jeg frasen "Hvad er forskellen mellem en muslim og en død hest?" - O resultater. I årenes løb er det dog øget en del og i skrivende stund er der nu 2600 søgeresultater i Google.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails