søndag den 20. september 2009

Det muslimske Holocaust

Den Kommende Muslimske Holocaust

status of shields
Photo Credit: StarDestroyer.net

Jeg modtager adskillige kommentarer og emails der giver udtryk for, at min holdning til muslimerne ikke er så meget anderledes end nazisternes til jøderne. At mine meninger vil opildne muslimer til at gå til modangreb ligesom Nazi-propagandanen forårsagede angreb mod jøderne. Det passer bare ikke:

  • Jeg fraråder mine vantro læsere at foretage fysiske overgreb, vi er jo trods alt ikke muslimer

  • Jeg hader ikke muslimer, jeg frygter dem.

  • Jeg frygter ikke at muslimerne har til hensigt at overtage verden baseret på en en eller anden fiktiv bog som kunne hedde 'Håndbog for De Ældste i Islam.' Jeg frygter at muslimerne vil overtage verden baseret på en ægte bog, Koranen.

  • Jeg har ikke noget ønske om at muslimer skal dø, jeg vil blot gerne holde dem ude fra de civiliserede nationer.

  • Når jeg skriver om muslimerne, skriver jeg ikke noget fabrikeret med det formål at stille dem i et dårligt lys. Det klarer de helt fint selv i nyhederne.

For at konkludere: Uanset hvad jeg skriver om muslimerne så behøver de ikke at frygte for, at den dag vil komme, at en forfølgelse af dem vil medføre at de ingen steder har at tage hen. Jøder der flygtede fra nazisternes forfølgelse blev sendt tilbage fra Det Hellige Land og til lejre for at dø. Muslimerne har mindst 48 lande de kan drage til som har muslimsk flertal. Så for at skære det ud i pap. Titlen på indlægget "Den Kommende Muslimske Holocaust" betyder ikke at jeg tror, at millioner af sjæle der er trofaste overfor Islam en dag vil blive dræbt i en folkedrabskampagne. Det jeg mener med overskriften er, at jeg tror at millioner af stakkes ikke-muslimske sjæle en dag vil blive dræbt i en folkedrabskampagne af de fanatiske muslimer.

Den Kommende Muslimske Holocaust er kommet et skridt nærmere med meddelelsen tirsdag fra forsoningsgalningene i Obma administrationen om, at vi har lagt Missil Forsvars Programmet i Østeuropa på hylden. Joe Biden sagde til CNN: "Jeg er nu mindre bekymret -- meget mindre bekymret -- over den iranske magttrussel. De har ikke noget magtmiddel for tiden, de har ikke kapaciteten til at affyre et missil mod United States of Amerika."

Netop, vi kan altid låsen døren til stalden efter hesten er kommet ind. Jeg formoder at når Iran engang har demonstreret at dets missiler faktisk kan nå byer i Europa da kan vi lægge planer om at opbygge et skjold for at standse dem. I tilgift, ved at have Missilskjolde kan vi fratage iranerne lysten til at anskaffe sig endnu dyrere missiler, når de kun har ringe chance for at kunne benytte dem, mens hvis vi ikke har Skjolde vil det være det samme som en helt entydig opmuntring til iranerne om at skaffe sig de missiler, så de har noget at forhandle om i fremtiden. Kan der være nogen som helst tvivl om at Obama er en gennemført idiot?

Vi indgår i koncessioner med russerne selv når de står meget svagt. Hvilke indrømmelser vil vi mon blive påtvunget når de engang bliver stærke nok? Når vi har sænket vore skjolde?

CNN, U.S. Missil Skjold Planer skrottet.

Obama administrationen vil skrotte det kontroversielle Missil Skjold Program i Østeuropa, bekræftede en ledende embaedsmand til CNN i tirsdags.

Udtalelselsen var i overensstemmelse med lignende udtalelser fra embedsmænd i Polen og Tjekkiet - hvor systemet vigtigste elementer skulle være placeret - men det var den første bekræftelse fra en amerikansk embedsmand.

Vicepræsident Joe Biden har tidligere benægtet at bekræfte overfor CNN, at George W. Bush æraens plan nu er lagt på hylden.

Men han forklarede logikken der lå bag ved at sige at Iran - USA's hovedbekymring - ikke var en trussel.

"Jeg mener vi er fuldt i stand til og sikre nok til at kunne håndtere enhver nuværende og fremtidig potentiel iransk trussel," fortalte han CNN's Chris Lawrence i Bagdad, hvor hvor han var på kort besøg.

"Hele formålet med denne øvelse som vi er igang med er at formindste udsigten til at iranerne destabilisere denne region af verden. Jeg er mindre bekymret - meget mindre bekymret - over den iranske trussel. De har ikke noget magtmiddel for tiden, de har ingen kapacitet til at affyre et missil mod United States of America," sagde han.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails